آموزش

افزایش بازدید در سایت جدید + 10 نکته

طراحی سایت مشهد

وقتی سایت شما آماده است و نمی توانید منتظر بمانید تا دنیا آن را ببیند، بازخورد دریافت کنید و نحوه عملکرد آن را پیگیری کنید. فقط یک مشکل جزئی وجود دارد ایجاد مخاطب و هدایت ترافیک با کیفیت به سایت شما چیزی نیست که اتفاق بیفتد. در بیشتر موارد، ایجاد یک جریان ثابت از ترافیک چیزی است که زمان می برد و یک فرآیند مداوم است.

با این حال، راه هایی وجود دارد که می توانید کارها را سرعت بخشید. این مقاله از طراحی سایت در مشهد شما را با طیف وسیعی از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی آشنا می کند که می توانید از امروز شروع به اجرای آنها کنید.

در اینجا نحوه جذب بازدیدکنندگان بیشتر سایت آمده است:

  • به شبکه خود در مورد سایت جدید خود اطلاع دهید
  • در پلتفرم هایی که مخاطبان شما با آنها در ارتباط هستند فعال باشید
  • تبلیغات پولی را راه اندازی کنید و از کوپن های رایگان استفاده کنید
  • معاملات منحصر به فرد ارائه دهید
  • در کانال های مرتبط به عنوان مهمان حضور پیدا کنید
  • از دیگران دعوت کنید تا مهمان پلتفرم شما شوند
  • با اینفلوئنسرها تماس بگیرید
  • یک حساب Google Business راه اندازی کنید
  • سایت و محتوای خود را در دایرکتوری های آنلاین منتشر کنید
  • محتوای وبلاگ خود را سندیکا کنید

 

01. به شبکه خود در مورد سایت جدید خود اطلاع دهید

قبل از راه اندازی سایت خود، ایده خوبی است که از دوستان نزدیک و خانواده خود بازخورد دریافت کنید. سپس، در جایی که فکر می کنید مناسب است، تغییراتی ایجاد کنید. پس از انجام این کار، زمان انتشار این خبر فرا رسیده است.

پیام های مستقیم برای مخاطبین خود بنویسید

به مخاطبین خود در کانال هایی مانند Facebook Messenger، WhatsApp یا LinkedIn InMail پیام دهید و آنها را در مورد وب سایت جدید خود مطلع کنید. لحن و پیام را شخصی نگه دارید، جزئیاتی در مورد آنچه وب سایت شما ارائه می دهد اضافه کنید. از استفاده از هر اصطلاح بازاریابی خودداری کنید تا شبکه شما بهتر به پیام شما پاسخ دهد.

سایت خود را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

یک پست برای راه اندازی سایت جدید خود بنویسید و آن را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. از دوستان، خانواده و همکاران خود بخواهید که نظر بدهند و به اشتراک بگذارند تا مطمئن شوید که پست درگیر می شود. می توانید پیش نمایش اجتماعی سایت خود را سفارشی کنید یا از ویرایشگر پست های اجتماعی طراحی سایت در مشهد برای ایجاد تصویری چشم نواز استفاده کنید.

تصویری از یک سازنده پست اجتماعی که می تواند افراد را از رسانه های اجتماعی به وب سایت شما بیاورد

یک ایمیل حرفه ای به مخاطبین خود ارسال کنید

این یک روش عالی برای ارتباط با شبکه گسترده تر، مشتریان و مخاطبین شما است. اگر در جیمیل هستید، می توانید به راحتی مخاطبین خود را با بازاریابی ایمیلی طراحی سایت در مشهد همگام کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قالب را سفارشی کنید و یک انفجار در شبکه خود راه اندازی کنید و سایت جدید خود را اعلام کنید.

 

02. در پلتفرم هایی که مخاطبان شما با آنها در ارتباط هستند فعال باشید

به احتمال زیاد مخاطبان هدف شما در حال حاضر در جوامع، وبلاگ ها و پلتفرم های آنلاین فعال هستند. تنها کاری که برای شما باقی می ماند این است که توجه آنها را جلب کنید و آنها را وادار کنید به سایت شما بیایند.

ابتدا فهرستی از تمام کانال های مرتبطی که مخاطبان هدف شما در آن هستند تهیه کنید. سپس، شروع به فعال شدن در آن پلتفرم ها کنید. شما باید هر روز به گونه ای نظر دهید و پست کنید که ارزشی برای جامعه داشته باشد. با انجام این کار، اعضا را ترغیب خواهید کرد تا در مورد آنچه ارائه می دهید تحقیق کنند، با سایت خود درگیر شوند و با شما تجارت کنند.

اگر به طور منظم بازخورد معنی‌داری برای پست‌ها و نظرات بنویسید، احتمالاً نظر مدیران را نیز جلب می‌کنید. این به ایجاد رابطه با آنها کمک می کند و در را برای همکاری های آینده باز می کند.

یک مکان عالی برای نشان دادن تخصص شما Quora و Reddit است، جایی که افراد به عنوان بخشی از بحث و گفتگو در مورد تقریباً هر موضوعی که قابل تصور است، به دنبال پاسخ‌های خاص می‌گردند. مشارکت دادن اطلاعات ارزشمند در این پلتفرم‌ها ممکن است به شما کمک کند تا توسط کاربران آن‌ها پیدا شوید، اما همچنین می‌تواند به رتبه‌بندی پاسخ‌های شما در نتایج جستجو کمک کند – که در نهایت منجر به ترافیک بیشتر به سایت شما می‌شود.

 

03. تبلیغات پولی را راه اندازی کنید و از کوپن های رایگان استفاده کنید

تبلیغات پولی راهی مطمئن برای افزایش سریع ترافیک هستند. شما به راحتی می توانید با بودجه های کم آزمایش کنید تا آزمایش کنید که آیا موثر است یا خیر. اگر نمی دانید چگونه آن را تنظیم کنید، یک مکان خوب برای شروع استفاده از تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام از طراحی سایت در مشهد است. این ابزار مجهز به هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا به افرادی که بیشترین احتمال را برای تبدیل مخاطبان دارند، تبلیغ کنید. می‌توانید در داشبورد طراحی سایت در مشهد خود تبلیغاتی ایجاد کنید که بر اساس خریدهای قبلی وب‌سایت، علایق و رفتارهای آنلاین به مخاطبان هدف شما برسد.

بسیاری از پلتفرم‌های تبلیغاتی پولی، کوپن‌های رایگان یا تخفیف‌خورده را به کاربرانی که اولین بار هستند ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، اکثر طرح‌های طراحی سایت در مشهد Premium با کوپنی برای تبلیغ سایت شما با تبلیغات Google ارائه می‌شوند. پیشنهادهای جدید همیشه ظاهر می شوند، بنابراین مطمئن شوید که از تمام پلتفرم هایی که می توانید استفاده کنید.

افزودن همه این پیشنهادها با هم می‌تواند یک بودجه شروع قوی برای اولین یا دو کمپین خود داشته باشد. کوپن‌هایی مانند این نیز به شما فرصتی می‌دهد تا بدون سرمایه‌گذاری مبالغ هنگفت، آزمایش کنید و کشف کنید چه چیزی برای سایت شما مفید است.

 

04. معاملات منحصر به فرد ارائه دهید

جوامع، کانال‌ها، کسب‌وکارها یا پلتفرم‌های مکمل را با مخاطبان مرتبط شناسایی کنید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با هر کسی که آن کانال هدف را با تبلیغاتی که می‌خواهید در آن گروه به اشتراک بگذارید، ارتباط برقرار کنید.

اغلب، آنها از تأیید درخواست شما خوشحال می شوند و اعضای گروه ممکن است از دریافت کوپن خوشحال شوند. این یک راه عالی برای دریافت سطوح بالایی از قرار گرفتن در معرض مخاطبان و جوامع موجود است.

از کوپن های طراحی سایت در مشهد استفاده کنید تا به راحتی پیوندهای تخفیف قابل اشتراک گذاری برای محصولات و خدمات خود ایجاد کنید.

طراحی سایت مشهد

05. در کانال های مرتبط به عنوان مهمان حضور پیدا کنید

شروع به تماس با صاحبان کانال مربوطه کنید و فرصت هایی برای پست مهمان، پیوستن به پادکست یا مشارکت در رسانه های دیگر پیدا کنید. این فرصتی است تا تخصص خود را به نمایش بگذارید و وب سایت خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید. بازاریابان آنلاین همیشه به دنبال ارائه ارزش برای مخاطبان خود هستند—بنابراین اگر بتوانید چیزی ارزشمند ارائه دهید، خوشحال خواهند شد که شما را در کانال خود به نمایش بگذارند.

 

06. از دیگران دعوت کنید تا مهمان پلتفرم شما شوند

جذب مشارکت کنندگان مهمان از خود به شما امکان می دهد به راحتی محتوای جدید و جالبی برای مخاطبان خود ایجاد کنید. این می تواند برای وبلاگ، پادکست، ویدیوها و هر شکل دیگری از رسانه ای باشد که ایجاد می کنید. محتوای مهمان همچنین سودمند است زیرا مهمانان شما احتمالاً محتوای شما را برای مخاطبان خود تبلیغ می کنند که باعث می شود افراد بیشتری پیشنهادات شما را کشف کنند. این یک برد-برد است.

 

07. با اینفلوئنسرها تماس بگیرید

اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای قرار گرفتن سریع در مقابل مخاطبان زیاد است. فهرستی از اینفلوئنسرهایی که علایقشان با برند شما همپوشانی دارد تهیه کنید، با آنها تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا می خواهند همکاری کنند. پس از آن، می توانید در مورد هزینه های تبلیغات مذاکره کنید. اینفلوئنسرهای زیادی در جایگاه‌های مختلف وجود دارند، بنابراین ایجاد چند رابطه مختلف برای دیدن بهترین نتایج مفید است. درباره اینفلوئنسر مارکتینگ و میکرو اینفلوئنسرها بیشتر بدانید.

 

08. یک حساب Google Business راه اندازی کنید

اگر یک مکان فیزیکی دارید، نمایه Google Business شانس بیشتری برای یافتن در جستجوهای محلی به شما می دهد. هر زمان که شخصی برای کسب و کاری در منطقه شما جستجو می کند، احتمال زیادی وجود دارد که ابتدا جزئیات و سایت شما پیشنهاد شود. تنظیم آن نسبتاً سریع و ساده است.

یک نمایه کامل همچنین باعث می‌شود شما حرفه‌ای‌تر به نظر برسید و مشتریان قبلی بیشتر احتمال دارد نظرات، عکس‌ها و رتبه‌بندی‌ها را بنویسند. همه اینها به حضور قوی تر و راه دیگری برای رسیدن ترافیک به سایت شما منجر می شود. طراحی سایت بهینه شده در مشهد به شما این امکان را می دهد که به راحتی نمایه Google Business خود را مستقیماً از داشبورد سایت خود تنظیم کنید.

 

09. سایت و محتوای خود را در دایرکتوری های آنلاین منتشر کنید

وب پر از سایت ها، دایرکتوری ها و پلتفرم های اجتماعی است که بر اساس محتوای تولید شده توسط کاربر ساخته شده اند. این پلتفرم‌ها تعداد زیادی بازدیدکننده دارند، بنابراین مکان بسیار خوبی برای افزایش قرار گرفتن در معرض دید شما هستند و حتی می‌توانند به شما کمک کنند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید.

مطمئن شوید که نمایه ای تنظیم کرده اید که شامل اطلاعات شما و پیوندی به وب سایت شما باشد. قرار دادن لینک به سایت خود به عنوان بخشی از پروفایل ها یا پست ها در پلتفرم هایی با حجم بالای ترافیک نیز برای استراتژی بک لینک شما خوب است.

ما لیستی از 50 سایت رایگان برای تبلیغ وب سایت شما به صورت آنلاین تهیه کرده ایم تا به شما در شروع کار کمک کند.

 

10. محتوای وبلاگ خود را سندیکا کنید

محتوای وبلاگ خوب به سختی به دست می آید و چیزی است که مخاطبان شما همیشه به دنبال آن هستند. پس از ایجاد یک وبلاگ رایگان، پست‌های وبلاگ خود را با توزیع هرچه بیشتر آن‌ها در مکان‌هایی مانند پلتفرم ناشر و رسانه LinkedIn به کار ببندید. سپس، محتوای خود را در قالب ارائه تغییر دهید و آن را در Slideshare به اشتراک بگذارید. این کار افراد بیشتری را به سایت شما می آورد و در عین حال استراتژی بک لینک شما را تقویت می کند.

 

اگر نیاز به طراحی سایت داشتید کافیست با ما تماس بگیرید!

09216834454 – طراحی سایت در مشهد

چقدر از این صفحه راضی بودید؟

روی ستاره آخر کلیک کنید و بیشترین امتیاز رو بدید!

میانگین امتیازات / 5. ستاره ها:

اولین نفری باشید که به این مقاله ستاره میدید!

متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود 🙁

کمک کنید این مقاله رو بهبود بدیم!

به ما بگین چگونه می توانیم این پست را بهبود دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *